Dlaczego my?

o-nas

Bierzemy na warsztat musical (śpiew, muzyka i taniec z elementami aktorstwa) i naukę języka angielskiego w formie unikalnych zajęć dla dzieci. Stawiamy na kreatywne, inspirujące i zespołowe działanie w przyjaznej atmosferze w oparciu o elastyczny repertuar.

Nasze zajęcia pozytywnie wpływają na naukę pracy w grupie, uczą szacunku do drugiej osoby oraz pomagają dzieciom w przełamywaniu barier, oswajając je wystąpieniami publicznymi.

Łączymy odkrywanie "języka musicalu" z nauką języków obcych, a nasze 2-w-1 opiera się na zbadanych w teorii i sprawdzonych w praktyce mechanizmach harmonijnego i wielokierunkowego rozwoju dzieci.

Musical to emocje, a emocje kształtują osobowość człowieka już od najmłodszych lat.

Wspólne tworzenie i doświadczanie muzyki, tańca i teatru wpływa na dzieci ogólnorozwojowo, pozwalając na komfortowy start w szkole, w tym właściwą interakcję z grupą rówieśniczą.

Musical daje dzieciom fundamenty rozwoju w wymiarach poznawczym, sensorycznym i społecznym. Musical jest jak nowy język, którego dzieci uczą się bez żadnego wstępnego przygotowania, bo to one same nadają mu treść i znaczenie. Łącząc teorię z praktyką, w ciągu pięciu lat opracowaliśmy autorską metodę, która łączy zajęcia musicalowe z nauczaniem języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Badania wykazały, że małe dzieci najszybciej uczą się języków obcych wtedy, gdy kreatywna zabawa, współpraca w grupach oraz bezpieczne i przyjazne otoczenie idą w parze z elementami artystycznej ekspresji takimi jak techniki musicalowe dopasowane do wieku, predyspozycji i potrzeb.

Samo słuchanie muzyki pozytywnie wpływa na kreatywność i rozwój IQ u dzieci. Natomiast aktywne uczestniczenie w tworzeniu różnych form muzycznych i tanecznych oddziałuje wielokierunkowo na mózg, aktywując wszystkie jego partie i przyspiesza rozwój funkcji poznawczych, w tym zapamiętywania. Tworząc i pogłębiając zainteresowania związane z muzyką, śpiewem i tańcem, pracujemy też nad motywacją do nauki. Motywacja poprawia koncentrację, a lepsza koncentracja pozwala na szybsze i trwalsze uczenie się. Metody audio-wizualne i "gamifikacja" (nauka przez zabawę) sprawiają, że efekty edukacji musicalowej i nauki języków obcych płynnie łączą się ze sobą i wzajemnie napędzają.

Rozwój poznawczy

Rozwój społeczno-emocjonalny

Odkrywając własny potencjał i rozwijając zainteresowania muzyczne, dzieci uczą się zarządzać własnymi emocjami i budować relacje. Zyskują pewność siebie, samodyscyplinę, zdolność podejmowania decyzji w grupie rówieśniczej oraz inne cechy charakteru, których będą bardzo potrzebować w dalszym życiu. Poprzez melodię, rytm, harmonię, tonacje, tempa i intensywności prowokujemy dzieci do ruchu oraz uczymy je odkrywać i nazywać swoje emocje, reagować na emocje i kontrolować własne zachowania. Zastosowania muzyki, śpiewu i układów choreograficznych do modelowania poszczególnych wymiarów świadomości wśród dzieci nie są jeszcze w pełni zbadane.

Szeroki dobór stylów muzycznych i rodzajów tańca pobudza ciekawość wobec tego co inne i nieznane. Uczy lepiej rozumieć i doceniać pluralizm kultur, tradycji i perspektyw. To także sprawia, że dzieci stopniowo rozwijają zdolność empatii i budują chęć współpracy z innymi Odpowiednio dobrana tematyka zajęć musicalowo-językowych pomaga dzieciom - zwłaszcza tym nieco starszym - dostrzegać podstawowe wartości społeczne. Na przykład szacunek dla odmienności i świadomość związana z ochroną środowiska naturalnego.

Świadomość społeczna